میتوان این حرکت ب ام و را پاسخی به CLA مرسدس بنز دانست که یک کوپه چهار درب از کلاس A میباشد یا حتی A3 سدان از آئودی. سدان سری یک میتواند ارزانترین و مقرون به صرفهترین خودروی این شرکت باشد. مخصوصاً اینکه پلتفرم آن به صورت دیفرانسیل جلو طراحی شده و با خودروی مینی کوپر و سری 1 GT مشترک است. انتظار میرود نمونه های گرن توریزمو و تورینگ آن نیز در برنامه ب ام و قرار گیرند. همچنین برای رقابت با بنز و آئودی لازم است نمونه های دو دیفرانسیل نیز به صورت انتخابی عرضه شوند. در مورد پیشرانه فعلا از موتورهای 3 و 4 سیلندر بنزینی و دیزلی و یک پیشرانه هیبریدی صحبت میشود. ایالات متحده و چین میتوانند بزرگترین بازار این خودرو باشند که گرایش آنها به خودروهای چهار در بیشتر از هاچ بک است. نظرات شما عزیزان:
آخر ماشین تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین موضوعات آخرین مطالب آرشيو وبلاگ پيوندها نويسندگان |
|||||
|