2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
از مسافت دور این گونه به نظر میرسد که نسبت به گالاردو (گایاردو) طراحی نرمتری داشته باشد، اما با یک نگاه دقیقتر به ویژه در اطراف، جلو و مدخل ورودی هوا میتوان فهمید که این پنل های سیاه و سفید صرفاً استتاری است بر بدنهٔ کابررا. از طراحی چراغهای LED و شکل ورودیهای هوا انتظار میرود که کابررا شباهتی نزدیک به برادر بزرگتر خود، آونتادور دارد.
2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
در جلوی چرخهای عقب نیز ورودیهای هوایی وجود دارد که مشخص نیست که مربوط به استتار استادانه ای که روی این ماشین صورت گرفته یا این دو ورودی کوچک وظیفه به حرکت در آوردن سوپاپهای کابررا بر عهده خواهند داشت.
2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
در مورد چراغهای عقب نیز کمی شبیه چراغهایی است که در آونتادور استفاده شده است. گزارشهای اولیه حاکی از کوتاه تر و سبکتر بودن کابررا نسبت به گالاردو است که در مورد مدل LP-560 وزن این خودرو به 3109 پوند گزارش شده است. اگرچه لامبورگینی قبلا اشاره کرده است که به دنبال خوردوهای سبکتر میباشد که ممکن است به کم شدن وزن موتور بیانجامد و در مورد کابررا نیز این مقوله صادق خواهد بود.
2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
موتور استفاده شده در این گاو ایتالیایی v10 و با حجم 5.2 لیتری است که نسخه به روز شده موتور گالاردو است و همچنین قادر به تولید 600 اسب بخار میباشد. جعبه دنده شش سرعته دستی به کار گرفته شده در کابررا نیز ممکن است با گیربکس 7 دنده دوکلاچه تعویض شود. سیستم چهار چرخ متحرک به کار گرفته شده نیز قابل تعویض با رانش انحصاری چرخهای عقب میباشد.
اطلاعت بیشتر نیز در اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.
نظرات شما عزیزان: